Periodični stručni sastanci s partnerima održavaju se redovito online, a transnacionalni projektni sastanci održati će se:
U četvrtak, 18. siječnja 2024. godine održan je projektni sastanak III Transnational Meeting – online, za kojeg je domaćinstvo i organizaciju dobio u zadatak MEDRI tim s Medicinskog fakulteta, Sveučilišta u Rijeci, a sastanak je vodio doc. dr. sc. Darko Roviš, prof. soc. ped., sa Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju.
Na sastanku je sudjelovalo ukupno 18 učesnika iz partnerskih institucija: sa Sveučilišta u Burgosu, UBU, (Španjolska) sudjelovali su: Dr Maria Consuelo Sáiz Manzanares , Dr Maria del Camino Escolar Llamazares , profesori Carmen Varela Vázquez i Irene González Díez , Celia Toribio Casado, tehnički suradnik, i Miriam Manrique Domingo, projektni menadžer; sa Sveučilišta iz Rima (Italija) UNIROMA 3 , profesori Vincenzo Piccione i Amelia Broccoli. KVELOCE (Španjolska) predstavljali su Lorena Aguilar , Jessica Suárez i Marua Grioui , a GESTIONET (Španjolska) Marko Txopitea i Judith Laforga.
Sa Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci na sastanku su sudjelovali istraživači, ujedno i organizatori skupa: Darko Rovis , Lovorka Bilajac , Denis Juraga , Sven Maričić, i Ivana Godnic, administrator projekta.
III Transnacionalni skup organiziran je u svrhu izvješća o napretku RP2 projektnih zadataka čiji je glavni cilj ovog intelektualnog proizvoda bio razviti dvanaest simulacijskih laboratorija za izvođenje praktičnog dijela nastave vezano uz nedonoščad, kašnjenje u sazrijevanju djece, problemi u komunikaciji i govoru, Westov sindrom, cerebralna paraliza, poremećaji iz spektra autizma, i oštećenje mozga u djece od 0 do 6 godina.
Dizajn virtualnih simulacijskih laboratorija predstavlja komplementarni i inovativni resurs za izvođenje praktičnog dijela obuke. U završnoj fazi su novi predlošci za definiranje različitih interakcija unutar studije slučaja, sustava povratnih informacija koje pruža aplikacija, te sustava procjene i evaluacije tijekom rješavanja studije slučaja. Simulacijski sustav razvijen je putem umjetne inteligencije u kojem će student rješavati situaciju praktične nastave, koji slijede jedna za drugom. Na razvoju aplikacija radi partner Gestionet, ugradnjom AI algoritamskog sustava, a Virtualne učionice biti će dostupne na Španjolskom, Engleskom, Talijanskom i Hrvatskom jeziku.
Ovaj je projekt interdisciplinaran, multidisciplinaran i inovativan, a usmjeren je na uspostavu programa za osposobljavanje i specijalizaciju stručnjaka za djecu predškolske dobi (0-6 godina).
Program edukacije obuhvaća primjenu inovativnih metoda podučavanja, temeljenih na korištenju avatara, primjeni elemenata igranja igara u okruženjima virtualnog laboratorija i virtualne stvarnosti. Također, cjelokupni proces edukacije odvijat će se u virtualnom okruženju za učenje uz različite alate koji omogućavaju samoprocjenu i personalizirano učenje. Edukativni materijali i alati za učenje biti će prilagođeni primjenom umjetne inteligencije. U virtualnom okruženju za učenje (VLE, eng. Virtual Learning Environment) primijeniti će se napredne tehnike za prilagodbu edukativnih materijala i alata koji se tamo nalaze. Svrha projekta je raspoznati različite profile i strukturu izobrazbe sudionika te na temelju njih, razviti personalizirane pedagoške pristupe putem virtualne platforme za učenje. Navedena metodologija podučavanja naziva se Učenje temeljeno na dokazima i Napredne tehnologije učenja.
Više o projektnim aktivnostima i rezultatima na društvenim mrežama i web stranicama koordinatora:
Twitter: @eEarlyCareT1
Instagram: Eearlycaret
Projekt eEarlyCare-T sufinanciran je sredstvima Europske unije kroz Erasmus+ program, br. projekta 2021-1-ES01-KA220-SCH-000032661, Strateško partnerstvo.iz područja obrazovanja.